Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Liczba stanowisk: 1.
Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy w Hajnówce, ul. 11-go Listopada 22.
Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę
Rodzaj umowy o pracę: na zasadach określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
1. Wymagania niezbędne:
Kandydatem na stanowisko może być osoba, która:
-
-
Posiada obywatelstwo polskie.
-
Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
-
Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
-
Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
-
Posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w ośrodku wsparcia, preferowane kierunki: socjologia, praca socjalna, pedagogika, psychologia, nauki o rodzinie, terapia zajęciowa.
-
Posiada co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej oraz posiadać specjalizację z organizacji pomocy społecznej.
-
2. Wymagania dodatkowe:
-
-
Umiejętność kierowania zespołem ludzi.
-
Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, zdolności organizacyjne, samodzielność, odporność na stres.
-
Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawnych w szczególności ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
-
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
-
Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z bezpośrednią pracą z osobami starszymi, niepełnosprawnymi potwierdzone dokumentami.
-
Kreatywność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
-
Znajomość zagadnień merytorycznych związanych z terapią zajęciową, usługami opiekuńczymi, działalnością rekreacyjną i kulturalno-oświatową dla osób starszych, niepełnosprawnych i niesamodzielnych.
-
3. Główne obowiązki i zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
-
Prowadzenie dokumentacji Dziennego Domu Pomocy w Hajnówce
-
Organizowanie i koordynowanie bieżącej działalności Dziennego Domu Pomocy w Hajnówce
-
Nadzorowanie pracy podległych pracowników.
-
Uczestnictwo w procesie rekrutacji uczestników.
-
Stały monitoring jakości usług świadczonych przez Dzienny Dom Pomocy w Hajnówce
-
Współpraca z wykonawcami określonych form wparcia.
-
Organizacja posiłków dla uczestników Dziennego Dom Pomocy w Hajnówce
-
Opracowywanie specyfikacji dotyczącej zamówień związanych z funkcjonowaniem Dziennego Domu Pomocy w Hajnówce
-
Promowanie działalności i marketing Dziennego Domu Pomocy w Hajnówce
-
Kierowanie bieżącą działalnością,
-
Podejmowanie działań w celu pozyskania środków finansowych na działalność Dziennego Domu Pomocy w Hajnówce
-
Zarządzanie majątkiem Dziennego Domu Pomocy w Hajnówce
-
Prowadzenie postępowań administracyjnych i przyznawanie pomocy dla osób korzystających z usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych.
-
Sporządzanie bilansu potrzeb, sprawozdań oraz rozliczeń w zakresie wykonywanych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych.
-
Kontrola i nadzór nad rzetelnością i ciągłością realizacji usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych.
-
Ewidencjonowanie odpłatności za usługi opiekuńcze
-
Prowadzenie ewidencji czasu pracy opiekunek oraz nadzorowanie zadań wynikających z dzienników czynności opiekuńczych, prowadzenie rozliczenia kart czasu pracy opiekunek
-
4. Wymagane dokumenty:
-
-
Kwestionariusz osobowy.
-
List motywacyjny.
-
Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
-
Kserokopia świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zał. nr 1)
-
Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (zał. nr 2)
-
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Hajnówce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hajnówce, lub pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. 11-go Listopada 24 (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na Kierownika w Dziennym Domu Pomocy w Hajnówce” w terminie do dnia 16 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00
Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hajnówce niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
7. Dodatkowe informacje:
Po dokonaniu wstępnej analizy dokumentów pod względem formalnym przez Komisję Rekrutacyjną, kandydaci, którzy zakwalifikują się do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia drugiego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja (lista kandydatów spełniających wymagania formalne) jak również informacja o wyniku naboru podana będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hajnówce oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hajnówce.
Dyrektor MOPS w Hajnówce
Mariusz Iwaniuk
Załączniki do pobrania:
zal nr 1
zal nr 2
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), dalej RODO, informuję, iż:
-
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hajnówce, ul. 11-go Listopada, reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hajnówce,
-
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Hajnówce powołany został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw, pod adresem e-mail: malczyk@togatus.pl
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie następujących przepisów i w następujących celach:
-
w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ Kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych wskazanych przez kandydata do pracy, wykształcenia, kwalifikacji i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny [art. 6 ust. 1 pkt c RODO]),
-
w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach (podstawą przetwarzania jest ww. zgoda [art. 6 ust. 1 lit. a) RODO]),
-
w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku (podstawą przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO]),
-
w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach (podstawą przetwarzania jest ta zgoda [art. 6 ust. 1 lit. a) RODO]),
-
-
odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej,
-
Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
-
posiada Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz usunięcia w zakresie w jakim prawo to nie podlega wyłączeniu na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b) i e) RODO tj. w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa polskiego, któremu podlega administrator lub do ustalenia dochodzenia lub obrony roszczeń; odnośnie danych, których udzielił/a Pan/Pani Administratorowi na podstawie zgody, ma Pan/Pani prawo cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
-
Pani/Pana dokumenty, które w procesie procedury naboru zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole z naboru będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej; dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymogów formalnych w procesie rekrutacji zostaną zniszczone po upływie 1 miesiąca po ogłoszeniu wyników naboru lub na wniosek kandydata, mogą być zwrócone w ciągu 1 miesiąca od dnia ogłoszenia wyników naboru, dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
-
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-
podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie o którym mowa w art. 221 i nast. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie danych w pozostałym zakresie jest dobrowolne, a odmowa wyrażenia zgody na ich przetwarzanie nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami.